maandag 19 mei 2008

Wat doet Dexia?

Is Dexia koopwaardig? Sinds 5 mei (18,35 euro) is de koers van het aandeel 12,32% gedaald (16,35 euro). De dalende trend op middelange termijn is voorbij. Op lange termijn is dit zeker een koopkans. Op korte termijn? Ik heb op het grafiekje bovenaan de weerstand en de steun waartussen de koers schommelt getekend. Zou de koers verder doorzakken richting 15 euro of gaat de koers naar 18,5 euro? Ik wacht nog een tijdje om te kopen, maar blijf het aandeel zeker volgen. Is mijn kleine technische analyse correct?

Omega Pharma behaalde vandaag uiteindelijk een winst van 1,26%. Aegon verloor 0,10%, niet veel soeps. Ook Fortis lag zwak op koers met een daling van 0,82%.

Dimi

2 reacties:

Anoniem zei

Technische analyse laat ik hier even buiten beschouwing, de resultaten waren niet bijster goed vorige week hé.
Dan lijkt ING me beter...

Ik ben zelf ook aan't rondkijken maar durf eigenlijk nog geen bankaandeel te kopen, eerst alle lijken uit de kast.

Wilde gisteren nog INbev kopen à 50, niet gedaan en nu +4% :-(

Dimitri zei

Ja, dat heb je wel met meerdere aandelen, dat je wou kopen en spijtig genoeg niet deed :-).

Ik koop pas rond de 15,50.

Dimi