dinsdag 17 juni 2008

Tomtom out, Fortis in

Vandaag heb ik mijn aandelen Tomtom weer verkocht met 7,76% winst (20,6 naar 22,2). Tevens heb ik Fortis aandelen gekocht (13,78 euro) om mijn gemiddelde te verlagen naar 14,5 euro. Slecht nieuws zit al in de koers verrekend. Ik denk dat deze week een groene week wordt voor de hele banksector wereldwijd na bemoedigende woorden van de topman van Lehman Brothers. De financiele waarden zullen herstellen.

Goldman Sachs kon beter dan verwachte cijfers voorleggen: een winst van $4,58 per aandeel (verwachte wpa $3,42).
Niemand wil de trein missen.

Dimi


1 reacties:

ilpirata zei

Heb net mijn binckbankcode gekregen en denk om mijn eerste centjes in fortis te steken ziet er idd niet slecht uit,had ook al ff gedacht aan option daar ze zo sterk zijn gedaald na de uitzending op kanaalz maar vertrouw het niet "waar rook is vuur"